مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 17:162015-09-02اقتصادي

پاسخ کامیاب به 5 شبهه صفدرحسینی؛مدیریت ذخایر ارزی با بانک مرکزی است


غلامعلی کامیاب معاون ارزی بانک مرکزی در پاسخ به 5 شبهه صفدرحسینی گفت: به موجب قانون پولی و بانکی کشور نگهداری ذخایر ارزی و طلای کشور به عهده بانک مرکزی می باشد.

- " به نقل از بانک مرکزی، به دنبال اظهارات روز گذشته دکتر صفدر حسینی، رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی، درخصوص عملکرد بانک مرکزی در قبال دارایی های صندوق توسعه ملی مصاحبه ای کوتاه با غلامعلی کامیاب، معاون ارزی بانک مرکزی انجام دادیم که در ادامه از نظر می گذرانید: 1- با توجه به مطالبی که از قول آقای حسینی منعکس شده است توضیح بفرمایید اصولاً منابع صندوق توسعه ملی که در اختیار بانک مرکزی است چگونه مدیریت می شود؟ واقعیت این است که از فرمایشات ایشان تعجب کردم ما رابطه خیلی نزدیک و خوبی داریم و همیشه به راحتی امکان ارتباط و انعکاس نظرات و رفع ابهامات بین صندوق و واحد مربوطه در بانک مرکزی وجود دارد هرگونه سوال یا ایرادی را می توانند با مقامات ارشد بانک مطرح بفرمایند و با توجه به فضای موجود بین صندوق و بانک مرکزی عنوان این مطالب غیرعادی به نظر می آید هم خود ایشان و هم همکارانشان در صندوق وقوف کامل نسبت به شرایط و نوع ارتباط فی مابین داشته اند.

دارایی های بانک ها مجموعه ای از آورده سهامداران به عبارتی سرمایه و سپرده مشتریان است بانک ها این دارایی ها را تواماً و یا به قول ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ کامیاب به 5 شبهه صفدرحسینی؛مدیریت ذخایر ارزی با بانک مرکزی است

پاسخ کامیاب به 5 شبهه صفدرحسینی؛مدیریت ذخایر ارزی با بانک مرکزی است