مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 15:212015-09-02دانش

زمان ثبت نام در دانشگاه میراث فرهنگی ارومیه تا 14 شهریور ادامه دارد


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارومیه گفت: زمان ثبت نام در دانشگاه میراث فرهنگی ارومیه تا 14 شهریور ادامه داشته و 25 همین ماه نیز نتایج ثبت نام، - "، با اشاره به اینکه دانشجویان تا 14 شهریور ماه فرصت ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه گردشگری و صنایع دستی ارومیه را دارند اظهار داشت: تعداد 6 رشته گرافیک، هتل داری، موسیقی، گردشگری، معماری و امور فرهنگی در رشته های مقطع کاردانی و 7 رشته گرافیک، تصویرسازی، هتلداری، مدیریت گردشگری، موسیقی، مرمت و بازسازی و صنایع دستی در رشته های مقطع کارشناسی در دانشگاه صنایع دستی ارومیه وجود دارد.

وی با اشاره به امکانات آموزشی و رفاهی این دانشگاه افزود: برای رشته هایی که بیشتر به صورت عملی است از جمله رشته گرافیک و صنایع دستی کارگاه های آموزشی و آزمایشگاه، سایت کامپیوتر وجود دارد و زمین ورزشی و سالن سرپوشیده ورزشی در این دانشگاه نیز برای استفاده دانشجویان در نظر گرفته شده است.

خان محمد بیان کرد: این دانشگاه دارای حیاط های مرکزی به مساحت 600 متر بوده و امکانات رفاهی چون کتابخانه، قرائت خانه، نماز خانه، بوفه و سالن اجتماعات را دارا است.

وی با اشاره به آثار تاریخی موجود در آذربایجان غربی تصریح کرد: با توجه به اینکه آذربایجان غربی دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام در دانشگاه میراث فرهنگی ارومیه تا 14 شهریور ادامه دارد

زمان ثبت نام در دانشگاه میراث فرهنگی ارومیه تا 14 شهریور ادامه دارد