مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 14:362015-09-02پزشكي

همایش مدیران نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی سراسر کشور آغاز شد


دوازدهمین همایش مدیران نظارت بر مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور معاون وزیر بهداشت در کرمانشاه به مدت دو روز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، معاون غذا و دارو علوم پزشکی کرمانشاه در این همایش ، اظهار داشت: اولویت معاونت غذا و دارو ایجاد شورای سیاست گذاری غذا و مواد آرایشی بهداشتی است که در این شورا نهادهای مختلف در امر مواد غذایی و بهداشتی از سراسر استان عضو هستند.

قباد محمدی با اشاره به اینکه این نهادها زیرمجموعه شورای سلامت استان محسوب می شوند، عنوان کرد: در شورای سیاست گذاری غذا و مواد آرایشی و بهداشتی تصمیماتی گرفته می شود که جهت تصویب به شورای سلامت استان نیز ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته در حوزه غذا به دلیل ناهماهنگی بین معاونت غذا و دارو و معاونت بهداشتی دانشگاه مشکلاتی وجود داشت، گفت: امسال برای رفع این مشکلات گروه مشترکی میان این دو معاونت برای بازدید از سطح عرضه مواد غذایی و نمونه برداری از آنها تشکیل شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته در شبکه های بهداشت ضعف نظارتی در حوزه غذا و دارو، مواد آرایشی بهداشتی و عطاری ها وجود داشت که تشکیل معاونت غذا و دارو به شبکه های بهداشت سراسر استان بلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش مدیران نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی سراسر کشور آغاز شد

همایش مدیران نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی سراسر کشور آغاز شد