مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 13:362015-09-02اجتماعي

نوجوانان قزوینی مقام دوم شعر و موسیقی کشور را کسب کردند


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: دو نوجوان استان قزوین مقام دوم شعر و موسیقی را در کشور کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مژده اروجی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به افتخارآفرینی نوجوانان قزوینی، اظهار داشت: دو نوجوان قزوینی در سی و سومین جشنواره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان قزوین در بخش موسیقی و شعر توانستند با کسب مقام دوم برای استان قزوین افتخار بیافرینند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در رابطه با زمان برگزاری این رقابت ها، خاطرنشان کرد: این مسابقات میان نوجوانان برتر کشور در شهریور ماه امسال برگزار شد که نوجوانان استان قزوین موفق به کسب دو مقام در این رقابت ها شدند.

وی در رابطه با رشته هنری استان قزوین تصریح کرد: نوجوان قزوینی سیدحسام الدین رضایی در رشته تک نوازی تبنبور در این رقابت ها حضور داشت و توانست مقاو دوم کشور را در این رشته به خود اختصاص دهد.

اروجی در رابطه با دیگر نوجوان قزوینی، بیان کرد: جلال کامیاب نیز دیگر نوجوان استان قزوین بوده که در زمینه شعر توانست از رقبای خود پیش بگیرد و مقام دوم کشور را در این رشته کسب کند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ابراز کرد: جلال کامیاب در رشته شعر با دو سروده که با نام های غزه و استاد بود شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان قزوینی مقام دوم شعر و موسیقی کشور را کسب کردند

نوجوانان قزوینی مقام دوم شعر و موسیقی کشور را کسب کردند