مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 13:312015-09-02ورزشي

توسعه ورزش های زورخانه ای در اردبیل مورد توجه قرار گیرد


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: امیدواریم با انتخاب رییس جدید هیئت ورزش های زورخانه ای و پهلوانی استان اردبیل، شاهد توسعه روز افزون این رشته در اردبیل باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ایوب بهتاج در مجمع انتخاباتی هیئت زورخانه ای و پهلوانی استان اردبیل اظهار داشت: 48 هیئت ورزشی در استان اردبیل وجود دارد که اداره امور تمامی این هیئت ها بدون همکاری و تعامل سایر اعضا امکان پذیر نیست که امیدواریم این هیئت نیز بتواند با همکاری و همدلی در جهت توسعه این ورزش تلاش کند.

وی گفت: ورزش باستانی یک ورزش حائز اهمیت برای کشور بوده و به نوعی نماد ورزش کشور محسوب می شود که باید تلاش کنیم این ورزش در بین جوانان استان اردبیل توسعه یافته و شاهد این باشیم که جوانان استان با راه و رسم حضرت علی (ع) در این ورزش آشنا شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: کسی که به عنوان رییس هیئت انتخاب شده باید دغدغه پیشرفت این ورزش داشته باشد و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در کنار این هیئت به توسعه اماکن ورزشی و تجهیزات زورخانه ها کمک می کند.

بهتاج تصریح کرد: باید استان اردبیل به جایگاه اصلی خود در ورزش زورخانه ای و پهلوانی برسد و امیدواریم که استعدادهای خوبی در این ورزش به کشور معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ورزش های زورخانه ای در اردبیل مورد توجه قرار گیرد

توسعه ورزش های زورخانه ای در اردبیل مورد توجه قرار گیرد