مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 11:462015-09-02سياسي

شرکت بیش از هزار طلبه در جشنواره پژوهشی علامه بلادی بوشهری


دبیر جشنواره پژوهشی علامه بلادی بوشهری گفت: کارگاه های جشنواره پژوهشی علامه بلادی بوشهری با حضور بیش از یک هزار طلبه در استان بوشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحجت الاسلام یوسف جمالی ظهر امروز در نشست با مدیران مدارس علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه جشنواره علامه بلادی بوشهری 17 آذرماه دربوشهر برگزار می شود اظهار داشت: طلاب علاقه مند به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا 13 مهر امسال به دبیرخانه های جشنواره در استان های بوشهر و قم ارسال یا تحویل دهند.

وی با بیان اینکه آثار برتر این جشنواره در نشریات پژوهشی حوزوی به چاپ می رسد تصریح کرد: آیت الله سید عبدالله بلادی بوشهری نقش مهمی در مشروطه خواهی جنوب ایران در مقابله با استعمار و استکبار داشته است.

دبیر جشنواره پژوهشی علامه بلادی بوشهری تاکید کرد: این مبارزه روحانی از رهبران دینی قیام جنوب با سرداران مقاومت و مبارز تنگستانی مثل شهید رییس علی دلواری دوستی نزدیکی داشت.

جمالی، با اشاره به برگزاری کارگاه های پژوهشی برای حضور طلاب در جشنواره علامه بلادی بوشهر گفت: حوزه علمیه خواهران با حضور بیش از یک هزار طلبه استان بوشهر در کارگاه های جشنواره علامه بلادی بوشهری شرکت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از هزار طلبه در جشنواره پژوهشی علامه بلادی بوشهری

شرکت بیش از هزار طلبه در جشنواره پژوهشی علامه بلادی بوشهری