مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 11:462015-09-02بين الملل

تلاش ها برای برکناری دادستان پرونده نیسمن بی نتیجه ماند


رسانه کوبایی پرنسا لاتینا گزارش داد که دادگاه آرژانتین بار دیگر درخواست قاضی پرونده مرگ دادستان فوت شده این کشور مبنی بر برکناری دادستان پرونده مذکور را رد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، دادگاه آرژانتین روز گذشته درخواست ساندرا آررویو سالگادو قاضی پرونده مرگ آلبرتو نیسمن دادستان فوت شده آرژانتینی مبنی بر برکناری بیبیانا فیین دادستان پرونده مذکور را رد کرد.

نیسمن دادستان فوت شده آرژانتینی بررسی پرونده انفجار در مرکز یهودیان این کشور موسوم به آمیا را بر عهده داشت.

بدین ترتیب فیین می تواند پس از اتمام دوران مرخصی خود که به دلیل بیماری مادرش برای وی در نظر گرفته شده بود، به کار خود ادامه دهد.

با وجود این که دادستان پرونده مرگ نیسمن هنوز نتایج تحقیقات خود را به صورت رسمی اعلام نکرده است اما این تحقیقات نشان می دهند که خودکشی عامل اصلی مرگ نیسمن بوده است.

سالگادو تاکنون بارها احتمال خودکشی نیسمن را رد کرده است؛ رسانه های آرژانتین در این باره معتقدند که وی در پی آن است که ثابت کند نیسمن را به قتل رسانده اند تا از این طریق ارثی از وی به دختران کوچکش تعلق بگیرد.

در ماه‎ می (اردیبهشت) نیز اکثریت پزشکان و کارشناسان جرم شناسی آرژانتین درباره شرایط مرگ آلبرتو نیسمن بر فرضیه خودکشی اتفاق نظر داشتند و تنها افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ها برای برکناری دادستان پرونده نیسمن بی نتیجه ماند

تلاش ها برای برکناری دادستان پرونده نیسمن بی نتیجه ماند