مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 11:312015-09-02بين الملل

نتیجه شعار مبارزه آمریکا و متحدانش با تروریست‎ها، تقویت تروریسم است


رییس جمهور سابق افغانستان با حضور در پنجمین نشست سالانه بین المللی دفاعی امنیتی در سریلانکا، نتیجه مبارزه آمریکا و متحدانش علیه تروریست ها را تقویش بیش از پیش تروریسم دانست.

- "، حامد کرزی رییس جمهور سابق افغانستان در پنجمین نشست سالانه بین المللی دفاعی امنیتی که در سریلانکا گفت: غیر دولتی خواندن گروه های تروریستی نادرست است و فعالیت وسیع این گروه ها بدون حمایت یک دولت خارجی نا ممکن است.

وی در این نشست که در کلمبو پایتخت سریلانکا برگزار شد اظهار داشت که امروزه گروه های تروریستی به عنوان بازیگران غیردولتی شمرده می شوند که این اصطلاح برای افراد و گروه های تروریست نادرست است.

کرزی افزود: امکان ندارد که گروه های خرابکار و تروریست که باعث کشتار مردم می شوند بدون حمایت دولتی با این ظرفیت بطور گسترده فعالیت کنند.

در ادامه وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از فاجعه های تروریستی در جهان، ضروری است که دولت ها در عرصه روابط بین الملل معیارهای اخلاقی را وضع کرده و براساس آن عمل کنند.

رییس جمهور سابق افغانستان اذعان داشت: راه دیگر برای مقابله با تروریسم، ایجاد توازن نیرو در سطح بین المللی است، زیرا این حرکت باعث جلوگیری از اقدامات خودسرانه برخی دولت های زورگو برای رسیدن به اهدافشان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه شعار مبارزه آمریکا و متحدانش با تروریست‎ها، تقویت تروریسم است

نتیجه شعار مبارزه آمریکا و متحدانش با تروریست‎ها، تقویت تروریسم است