مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 11:162015-09-02اجتماعي

ثبت نام 90 درصد دانش آموزان؛ بازگشایی مطلوب مدارس در اول مهر


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: کار ثبت نام 90 درصد از دانش آموزان در مدارس انجام شده است و همه توان آموزش و پرورش برای بازگشایی مطلوب مدارس در اول مهر بسیج شده است.

- "، علی زرافشان در نشست مشترک روسای آموزش وپرورش شهرستان ها ومناطق 14 گانه استان یزد با موضوع پروژه مهر و بازگشایی مدارس از بسیج همه توان آموزش و پرورش برای بازگشایی مطلوب مدارس در اول مهر خبر داد و گفت: ساماندهی نیروی انسانی، آموزش معلمان و تامین فضای آموزشی به عنوان سه موضوع اصلی پروژه مهر است.

وی با اشاره به اینکه کار ثبت نام 90 درصد از دانش آموزان درمدارس انجام شده است، افزود: سازماندهی مدارس بر اساس تعداد دانش آموز و تعداد کلاس شکل می گیرد و نیروی انسانی مورد نیاز به مدارس اختصاص پیدا می یابد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تأکید وزیر آموزش وپرورش بر بحث کیفیت بخشی، به بررسی رابطه بین ساماندهی و کیفیت بخشی پرداخت و عنوان کرد: با توجه به جابه جایی معلمان در دوره های مختلف تحصیلی کار آموزش معلمان مورد توجه و تأکید وزارت آموزش و پرورش است.

زرافشان توسعه آموزش های شاخه فنی وحرفه ای و کاردانش را از سیاست های اصلی دانست و گفت: تقویت نقش گروه های آموزشی، توجه به هدایت تحصیلی، تقویت مدارس شبانه روزی، تجهیز هنرستان ها و هوشمند سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 90 درصد دانش آموزان؛ بازگشایی مطلوب مدارس در اول مهر

ثبت نام 90 درصد دانش آموزان؛ بازگشایی مطلوب مدارس در اول مهر