مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 07:362015-09-02اقتصادي

رییس جهاد کشاورزی بشرویه خبر داد راه اندازی 8 صندوق خرد زنان روستایی در بشرویه


8 صندوق خرد زنان روستایی در این شهرستان راه اندازی شده است.

- حسین سرچاهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: یکی از اساسی ترین عوامل توسعه به ویژه توسعه روستایی توانمندسازی و بهبود کارکرد زنان در مدیریت، تصمیم گیری و اجرا در محیط خانواده و جامعه روستایی خود است.

وی ادامه داد: بر همین اساس در راستای ایجاد شرایط مناسب برای دسترسی زنان روستایی به عوامل تولید صندوق های خرد زنان روستایی در سطح بشرویه راه اندازی شده اند.

رییس جهاد کشاورزی بشرویه افزود: با توجه به اینکه عامل فقر در جوامع روستایی موجب عدم دسترسی آنان به منابع تولید و نبودن سرمایه شده و تداوم این شرایط موجب بیکاری افراد می شود، ایجاد صندوق های خرد زنان روستایی گامی مهم برای کمک به ایجاد اشتغال برای زنان روستایی است.

هدف از صندوق های خرد برقراری عدالت اجتماعی است سرچاهی تصریح کرد: مدیریت جهاد کشاورزی بشرویه با همراهی کارشناس امور زنان روستایی و عشایری بنا بر اهمیت بهبود وضعیت اقتصادی روستاییان، کاهش بیکاری، برقراری عدالت اجتماعی و کاهش فقر در روستاها پرونده تشکیل این صندوق ها را در روستاهای بشرویه به اجرا درآورده است.

وی از راه اندازی 8 صندوق خرد زنان روستایی در بشرویه خبر داد و متذکر شد: این صندوق ها با اعتبار بیش از 372 میلیون ریال و 350 نفر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جهاد کشاورزی بشرویه خبر داد راه اندازی 8 صندوق خرد زنان روستایی در بشرویه

رییس جهاد کشاورزی بشرویه خبر داد راه اندازی 8 صندوق خرد زنان روستایی در بشرویه