مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 23:462015-09-01بين الملل

یک سرباز ارتش ترکیه بر اثر تیراندازی از خاک سوریه کشته شد


رسانه های محلی ترکیه از کشته شدن یک سرباز ارتش این کشور در مرز بین ترکیه و سوریه بر اثر تیراندازی از یک منطقه تحت کنترل گروه تکفیری صهیونیستی داعش در خاک سوریه خبر دادند.

- "، رسانه های محلی ترکیه روز سه شنبه از کشته شدن یک سرباز ارتش این کشور در مرز بین ترکیه و سوریه بر اثر تیراندازی از یک منطقه تحت کنترل گروه تکفیری صهیونیستی داعش در خاک سوریه خبر دادند.

خبرگزاری دوغان به نقل از سلیمان تاپسیز Süleyman Tapsiz استاندار کیلیس در جنوب ترکیه بدون پرداختن به جزییات گزارش داد این سرباز در تبادل آتش با قاچاقچیان به شدت زخمی شده بود و جان خود را از دست داد.

وی اعلام کرد یک نظامی دیگر ارتش ترکیه در پی این درگیری ناپدید شده، اما ستاد مشترک ارتش تاکنون این خبر را تایید نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از استانبول، ارتش ترکیه نخستین بار اواخر ژوییه مواضع داعش را در سوریه هدف قرار داد.

این حملات در پی درگیری مرزی دیگری با اعضای این جنبش تکفیری صورت گرفت که به کشته شدن دو نفر از نظامیان ترکیه منجر شده بود.

دولت اسلام گرا محافظه کار ترکیه که مدت ها به کنار آمدن با داعش و حتی حمایت از آن متهم بود از آن زمان با استفاده کشورهای عضو ائتلاف ضد داعش از پایگاه هوایی اینجرلیک در جنوب شرق ترکیه برای حمله به مواضع این گروه تکفیری در عراق و سوریه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سرباز ارتش ترکیه بر اثر تیراندازی از خاک سوریه کشته شد

یک سرباز ارتش ترکیه بر اثر تیراندازی از خاک سوریه کشته شد