مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 23:062015-09-01سياسي

33 سال پیش در چنین روزی هاشمی: دیپلماسی ایران باید تهاجمی باشد نه تدافعی


شما باید در خارج موضع مدعی به خود بگیرید نه تدافعی ، زیرا حرکت ما دفاع از حقوق محرومان است و ما بر همین اساس مدعی هستیم و شما باید هیمنه انقلاب را در برخوردهایتان حفظ کنید.

- رخدادهای 11 شهریور 1361 چکیده آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجلس خطاب به سفرا و کارداران :  شما باید در خارج موضع مدعی به خود بگیرید نه تدافعی و باید هیمنه انقلاب را در برخوردهایتان حفظ کنید.

  آیت الله گلپایگانی: الغای قوانین گذشته همیشه مورد تایید بوده است و منتهای آرزواست که قوانین اسلامی جایگزین این قوانین شوند.

  هیئت سرپرستی حجاج ایرایی دیروز هنگام ورود به جده با بی احترامی و نیز زیر پا گذاشتن مقررات بین المللی از سوی مسئولین رژیم سعودی مواجه شدند.

  میرحسین موسوی: انقلاب اسلامی ما بزرگترین قدرتش در افشاگریش است ، ما طرح فهد را افشا می کنیم و یقینا افشاگری ما می تواند برای بیداری مسلمانان و زنده ماندن مسئله فلسطین در ذهنیت مسلمانان مفید باشد .

  مهندس غرضی وزیر نفت : تهدید صدام در مورد خارک از روز آغاز جنگ بوده و در ده روز اول جنگ 25 جنگنده عراقی توسط پدافند هوایی ما روی خارک زده شدند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی : دیپلماسی ایران باید تهاجمی باشد نه تدافعی سفرا و کارداران جمهوری اسلامی ایران درکشورهای اروپای غربی که جهت شرکت در سمینار شهید  رجایی در تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 سال پیش در چنین روزی هاشمی: دیپلماسی ایران باید تهاجمی باشد نه تدافعی

33 سال پیش در چنین روزی هاشمی: دیپلماسی ایران باید تهاجمی باشد نه تدافعی