مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 23:062015-09-01فرهنگي

طی سال گذشته 163 عنوان کتاب در لرستان به چاپ رسیده است


کارشناس مسئول چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: طی سال گذشته 163 عنوان کتاب در لرستان به چاپ رسیده است.

- حمید گودرزی مهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد اظهار داشت: طی سال گذشته 163 عنوان کتاب با مضامین ادبی، تاریخی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، دینی و مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، آسیب های اجتماعی، سروده ها و ترانه های محلی، علمی و آموزشی و .

در لرستان به چاپ رسیده است.

کارشناس مسئول چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: این میزان کتاب در مقایسه با سال 92 بیش از 45 درصد رشد داشته است.

گودرزی مهر تصریح کرد: در سال گذشته در راستای تفاهم نامه داخلی بین وزارت فرهنگ و هنر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب خرید داخلی از ناشران استانی و مولف ناشران استانی 13 هزار و 997 جلد کتاب خریداری شده است.

کارشناس مسئول چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یادآور شد: در این مدت بیش از 70 میلیون تومان بابت خرید کتاب به ناشران لرستانی پرداخت شده است.

انتهای پیام/2304/ن10   دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی سال گذشته 163 عنوان کتاب در لرستان به چاپ رسیده است

طی سال گذشته 163 عنوان کتاب در لرستان به چاپ رسیده است