مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 22:062015-09-01دانش

اهل بیت (ع) بدون رضایت خداوند هرگز شفاعت نمی کنند


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تاکید بر اینکه اهل بیت (ع) بدون رضایت خداوند هرگز شفاعت نمی کنند گفت: امامان به اذن خداوند در دنیا وسیله ای برای شفاعت و در آخرت وسیله ای برای مغفرت هستند و این عین توحید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، حسن رحیم پورازغدی امشب در جمع دانشجویان در اردوگاه ثامن الائمه مشهد بر دو تفکر که مانع بهره گیری از سبک زندگی اسلامی می شوند اشاره و بیان کرد: یکی از این موانع، موانع نظری است که عنوان می کنند این سبک زندگی نیست.

این تفکر حدود دو قرن است که با علل سیاسی به جوامع اسلامی وارد و در نهایت آن را در همین جوامع آکادمیزه کرده اند و بر ذهن و زبان نسل های تحت سلطه خود وارد کرده اند.

وی با بیان اینکه این نوع نگاه در صدر اسلام نیز وجود داشت گفت: در آن دوره معتقد بودند خداوند خالق اما ساکت است به این معنا که برای انسان سبک زندگی را مطرح نکرده بلکه انسان را خلق و در نهایت رها کرده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن اشاره به اینکه این افراد اسلام و دین را منحصر به امور فردی می دانستند تصریح کرد: یک جریان شدید در قرن نوزدهم شکل و وارد دنیای اسلام شد که عنوان می کرد معنویت دروغ است شدت این دیدگاه را در دیدگاه کمونیستی می توان مشاهده کرد که دین را دروغ و فریبی ایدئولوژیک می دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهل بیت (ع) بدون رضایت خداوند هرگز شفاعت نمی کنند

اهل بیت (ع) بدون رضایت خداوند هرگز شفاعت نمی کنند