مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 21:062015-09-01سياسي

ستاد راهبری مهندسی فرهنگی به ریاست رییس جمهور تشکیل می شود


شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز ضمن بررسی موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص وظایف این شورا، مصوب کرد که ستاد راهبری مهندسی فرهنگی کشور به ریاست رییس جمهور برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در هفتصد و شصت و ششمین جلسه خود که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور کشورمان برگزار شد، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه علوم انسانی و مهندسی فرهنگی کشور مصوب کردند که ستاد راهبری مهندسی فرهنگی کشور به ریاست رییس جمهور و در غیاب وی به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان این جلسه در جمع خبرنگاران، با اشاره به تعیین کارگروه و ارایه گزارش در خصوص تحول در علوم انسانی از سوی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به اعضا، گفت که در مواقع لازم این شورا مصوباتی درجهت تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این خصوص خواهد داشت.

نحوه پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از سوی دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر موضوعات دستور کار این جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که با تشکیل کارگروهی متشکل از وزارتخانه های آموزش عالی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد راهبری مهندسی فرهنگی به ریاست رییس جمهور تشکیل می شود

ستاد راهبری مهندسی فرهنگی به ریاست رییس جمهور تشکیل می شود