مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 19:012015-09-01اجتماعي

دوچرخه سوار حامی فک خزری به سفر خود پایان داد


دوچرخه سوار حامی دریای کاسپین و فک خزری که با شعار حمایت از فک خزری از آستارا تا بندرترکمن را طی می کرد، عصر امروز به گلستان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ایرج فرشچی دوچرخه سوار دوستدار محیط زیست برای حمایت از فک خزری مسیر 1200 کیلومتری آستارا تا بندرترکمن استان گلستان را رکاب زد.

روغن چی در مراسم پایانی سفر خود در بندرترکمن اظهار داشت: نجات فوک خزری و از بین بردن آلودگی در دریای خزر و محیط زیست کشور هدف از این حرکت من است.

وی افزود: آلودگی های فراوانی در این مسیر مشاهده کردم که باید مردم و مسئولان دست ب دست هم دهند تا این وضعیت بهبود یابد.

روغن چی با بیان اینکه در طول مسیر رکاب زنی شاهد نابه سامانی سواحل و انباشته شدن زباله در مسیر دریا بودم، گفت: در برخی از نقاط، زباله ها در جنگل دفن شده اند و شیرابه های آن به دریا وارد می شود.

معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست کشور هم در این مراسم استقبال اظهار داشت: این ورزشکار از 21 مرداد ماه روز جهانی دریای خزر این کار خود را با هدف فرهنگ سازی و با شعار حفاظت از فک خزری آغاز کرده و امروز به پایان رساند.

فرشچی افزود: این برای هفتمین سال پیاپی است که این ورزشکار با هدف حفظ محیط زیست در سواحل شمالی کشور این اقدام را انجام می دهد و حمایت خود را از فک خزری تنها پستاندار دریای خزر اعلام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوچرخه سوار حامی فک خزری به سفر خود پایان داد

دوچرخه سوار حامی فک خزری به سفر خود پایان داد