مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 18:502015-09-01سياسي

تبریک ابوترابی فرد به صداوسیما به خاطرداشتن خبرنگاران فداکار و هوشمند


نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد حضور خبرنگاران فداکار ،ایثارگر و ثابت قدم در عرصه مبارزه با دشمن هستیم .

محمد حسن ابوترابی فرد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما گفت : ما در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که خبرنگاران مجاهد وفداکار نقش تعیین کننده ای در پیروزی رزمندگان اسلام و به تصویر کشیدن جنایات دشمن و نیز دلاوری های رزمندگان عزیز داشتند .

نایب رییس مجلس شورای اسلامی درباره حسینی خبرنگار مجروح شده صداوسیما در دمشق، به حضور در جبهه های نبرد دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : وی در آن زمان به عنوان یک رزمنده مجاهد و فداکار ایفای نقش کرد وبیش از یکسال اخیر هم در کشور سوریه جنایات گروه های تکفیری و تروریستی را به تصویر کشید.

ابوترابی فرد ادامه داد : این خبرنگار تکیه گاهی برای مردم مظلوم، مسلمان وستمدیده سوریه بود و به عنوان یک عنصر هوشمند و فداکار ایفای نقش کرد .

وی تاکید کرد : این خبرنگار ایثارگرامروز هم از این ایثار و فداکاری خود در راه خدای متعال و مقاومت و برای پاسداری از حریم ملت مسلمان و مظلوم سوریه بسیار خوشحال است و به این فداکاریش مباهات می کند .

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : بنده لازم می دانم به جامعه خبرنگاران کشور و به رسانه ملی که چنین شخصیت های فداکار ، ایثارگر و هوشمندی در اختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک ابوترابی فرد به صداوسیما به خاطرداشتن خبرنگاران فداکار و هوشمند

تبریک ابوترابی فرد به صداوسیما به خاطرداشتن خبرنگاران فداکار و هوشمند