مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 17:012015-09-01سياسي

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری: رعایت نیات واقفان در وقف ضروری است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تنها چیزی که از دوران مسئولیت برای انسان ماندگار می شود، بهره مندی صحیح از این فرصت و جایگاه در جهت کسب رضای خدای متعال و رو سفید شدن در محضر اوست.

- " از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام عصر امروز در دیدار عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار کرد: دست به دست شدن جایگاه ها و مسئولیت ها  و رفت و آمدها،  امری مرسوم و طبیعی است و این مسئولیت ها به هیچ کس وفا نکرده و برای هیچ کسی نیز ماندگار نشده است؛ اما آن چه که در این عرصه جای دغدغه و نگرانی است، آن است که وقتی افراد در این جایگاه ها و موقعیت ها قرار می گیرند، توفیق آن را داشته باشند که قدردان آن باشند و به درستی از آن بهره ببرند.

امام جمعه شهرکرد افزود: تنها چیزی که از دوران مسئولیت برای انسان ماندگار می شود، بهره مندی صحیح از این فرصت و جایگاه در جهت کسب رضای خدای متعال و رو سفید شدن در محضر اوست به گونه ای که انسان بتواند از این فرصتی که در اختیار او قرار داده شده ذخیره ای برای آخرت خود فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه بکوشید در دوران مسئولیت تنها نزد خدای متعال جایگاه کسب کنید تصریح کرد: اگر در این راه موفق شوید به یقین خدای متعال نیز غبارزدایی خواهد کرد و پرده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری: رعایت نیات واقفان در وقف ضروری است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری: رعایت نیات واقفان در وقف ضروری است