مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 15:212015-09-01اقتصادي

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد احداث کارخانه فولاد در شهر یاسوج


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از احداث کارخانه فولاد در شهر یاسوج خبر داد و گفت: همزمان با سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد این طرح اجرایی می شود.

- " از یاسوج، غلام محمد زارعی ظهر امروز در حاشیه دیدار قائم مقام معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از شهرک های صنعتی شهر یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی به لحاظ ضرورتی که وجود دارد، توجه خاصی به اشتغال دارد که تصویب قانون رفع موانع تولید نیز در جهت حمایت از بخش تولید بوده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تصویب این قانون نقش مؤثری در توسعه کشور دارد و بخشی از موانع و چالش های پیش روی واحدهای صنعتی به وسیله این قانون رفع می شود که امیدواریم شاهد جهش بخش صنعت کشور پس از تحریم ها باشیم.

وی به وضعیت صنعت کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و یادآور شد: بخش صنعت این استان در گذشته ضعیف بود و استان نیم درصد واحدهای صنعتی کشور را در اختیار دارد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: 23 واحد صنعتی راکد طی دو سال اخیر به چرخه تولید اضافه شده و از محل فعال شدن این واحدها یک هزار نفر جذب بازار کار شدند.

زارعی تصریح کرد: کارخانه فولاد یاسوج یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی کشور خواهد بود که همزمان با سفر هیئت دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد احداث کارخانه فولاد در شهر یاسوج

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد احداث کارخانه فولاد در شهر یاسوج