مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 15:202015-09-01ورزشي

برگزاری رقابت های جام شهدا در هاله از ابهام


برگزاری دومین دوره رقابت های فوتبال جام شهدا در هاله ای از ابهام است؛ قرار بود این دوره از رقابت ها در تعطیلی مابین هفته های پنجم و ششم لیگ برتر با حضور تیم های پرسپولیس، تراکتورسازی، ذوب آهن و راه آهن در تهران برگزار شود.

کریمی مدیرکل تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره علت لغو برگزاری این رقابت ها به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: ابتدا قرار بود قبل از آغاز لیگ این تورنمنت را برگزار کنیم اما به علت اینکه در آن برهه بسیاری از تیم ها وضع نا مشخصی داشتند تصمیم گرفتیم این رقابت را در تعطیلی که در جریان لیگ بوجود می آید برگزار کنیم.

او افزود: قرار شد در تعطیلی مابین هفته های پنجم و ششم لیگ برتر این تورنمنت برگزار شود اما به علت اینکه در هفته های اخیر با توجه به اعتراض تیم ها و تماشاگران به داوری بازی ها، فضای ورزشگاه ها نامناسب بود بنابراین تصمیم به لغو این مسابقات چهارجانبه گرفتیم.

کریمی گفت: این رقابت ها مزین به نام شهداست و درجاییکه نام شهید وجود دارد درست نیست الفاظ نامناسب استفاده شود؛ ما احتمال می دادیم این فضای نامناسب به رقابت های جام شهدا هم کشیده شود.

حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال هم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ با تایید لغو این رقابت ها به علت فضای نامناسب ورزشگاه ها که متاث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رقابت های جام شهدا در هاله از ابهام

برگزاری رقابت های جام شهدا در هاله از ابهام