مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 15:012015-09-01ورزشي

گل محمدی در فکر برگزاری 2 دیدار دوستانه برای سبزپوشان


تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در راستای برنامه آماده سازی تیمی در تعطیلات لیگ، در تلاش برای برگزاری 2 دیدار دوستانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، پس از برگزاری دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در روزها 3 و 4 شهریور ماه به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی لیگ به تعطیلات 20 روزه رفت.

تیم ذوب آهن یکی از نمایندگان اصفهان در لیگ برتر هم که با کسب تساوی مقابل استقلال اهواز به تعطیلات رفت از روز یکشنبه و پس از استراحت 3 روزه تیم تمرینات آماده سازی خود را برای حضوری قدرتمند در ادامه لیگ آغاز کرده است.

در تمرینات این تیم علاوه بر بازیکنان ملی پوش، قاسم حدادی فر هافبک طراح و خلاق این تیم هم که از هفته ابتدایی لیگ آسیب دیده و هنوز هم به مرحله بهبودی کامل نرسیده، غایب است.

اما هادی محمدی و علی حمام 2 بازیکن دیگر این تیم هم که در هفته های اخیر به دلیل مصدومیت ازمیادین دور بودند با رسیدن به شرایط آمادگی نسبی به تمرینات بازگشته اند تا در صورت آمادگی کامل پس از تعطیلات یحیی را در برابر تیم های لیگ برتری یاری کنند.

برنامه آماده سازی ذوب آهن به برگزاری تمرینات در مجموعه ملت ختم نمی شود بلکه یحیی گل محمدی درصدد است تا با برگزاری یکی 2 دیدار تدارکاتی بازیکنان خود را بیش از پیش در شرایط مسابقه قرار دهد و آمادگی آنها را در زمین محک بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل محمدی در فکر برگزاری 2 دیدار دوستانه برای سبزپوشان

گل محمدی در فکر برگزاری 2 دیدار دوستانه برای سبزپوشان