مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 13:262015-09-01سياسي

مسلمانان سنی احترام به اهل بیت (ع) را امری واجب می دانند


مسلمانان سنی خود را محب اهل بیت (ع) می دانند و احترام به آنان را نیز بر خود واجب می شمارند.

- ماموستا قادر سهرابی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه"، اظهار داشت: چنانچه فیلمهای تاریخی منطبق با وقایع تاریخی باشد مورد استقبال مردم قرار گرفته و تاثیرات مثبت نیز به همراه می آورد.

وی به فیلم حضرت محمد (ص) ساخت ایران اشاره و بیان کرد: قضاوت مردم در رابطه با فیلم محمد رسوالله نیز از دیگر فیلم های تاریخی تبعیت می کند به طوری که اگر مردم محتوای فیلم را منطبق با وقایع تارخ اسلام دریابند استقبال کرده و تحت تاثیر نیز قرار می گیرند.

امام جمعه مهاباد به دلایل جلوگیری از تبلیغات فیلم محمد رسول الله توسط رسانه های معاند پرداخت و افزود: آنها می دانند که این فیلم برگرفته از واقعیت های اسلام است و با فتنه ها و اهداف شوم آنها هیچگونه سازگاری ندارد بنابراین از تبلیغات این فیلم پرهیز می کنند.

سهرابی تصریح کرد: حضرت محمد (ص) پیامبر رحمت للعالمین است و همواره منشاء رحمت و عطوفت در میان مردم از هر دین و قومی بود و خوشبختانه مردم مسلمان ایران اسلامی به ویژه در مناطقی همچون آذربایجان غربی که متشکل از شیعه و سنی است با پیروی از پیامبر اسلام زدگی مسالمت آمیزی دارند چرا که خدا، کتاب و دین ما یکی است و جزییات نمی تواند سبب بروز اختلاف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانان سنی احترام به اهل بیت (ع) را امری واجب می دانند

مسلمانان سنی احترام به اهل بیت (ع) را امری واجب می دانند