مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 13:212015-09-01سياسي

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس مطرح کرد پیشی گرفتن دلالی از کارهای تولیدی در کشور


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه هایی کلان در کشور با پروسه طولانی شدن روبه رو شده، اما کارهای دلالی و واسطه ای خوب انجام می شود.

- " از کرمانشاه، عبدالرضا مصری صبح امروز در آیین افتتاح فاز نخست اجرایی احداث پالایشگاه نفت آناهیتای کرمانشاه اظهار کرد: مهم ترین معضل کشور اشتغال است.

وی دلیل بیکاری را طولانی بودن پروسه تولید عنوان کرد و گفت: پروژه هایی همچون پالایشگاه آناهیتا با پروسه طولانی شدن روبه رو می شود، اما کارهای دلالی و واسطه ای خوب انجام می شود.

مصری با بیان اینکه روند ساخت پالایشگاه آناهیتا 9 سال طول کشیده، عنوان کرد: 64 جلسه با وزرای مربوطه در دولت های مختلف طی این سال ها برگزار شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی عدم راه اندازی را مربوط به موضوع خرید زمین، آماده سازی و اقدام مجوزها عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه وزیر نفت جلسه تصمیم گیری آغاز طرح را چند ماه به تاخیر انداخت، افزود: 10 درصد خوراک مورد نیاز آناهیتا با 10 درصد زیر قیمت فوب خلیج فارس با آناهیتا تخصیص پیدا می کند.

وی رساندن آی.

آر.

آر پروژه به بالای 16 درصد، انتقال خط لوله با هزینه وزارت نفت تا پشت دیوار پالایشگاه و پذیرفته شدن تعهدات قبلی را از جمله موضوعات مهم در ساخت این پروژه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس مطرح کرد پیشی گرفتن دلالی از کارهای تولیدی در کشور

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس مطرح کرد پیشی گرفتن دلالی از کارهای تولیدی در کشور