مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 13:162015-09-01فرهنگي

کتاب"اندوه خیابان یک طرفه" به زودی چاپ می شود


مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: کتاب«اندوه خیابان یک طرفه» به همت حوزه هنری و توسط انتشارات سوره مهر به زودی چاپ شده و با حضور اصحاب رسانه رونمایی می شود.

- "، به چاپ کتاب جدید حوزه هنری اشاره و اظهار داشت: دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری اقدام به چاپ اشعار سپید بانوان استان کرده است.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان افزود: کتاب اندوه خیابان یک طرفه مجموعه اشعار سپید سه شاعری ملایری است که به سالها به سرودن شعر مشغول هستند.

وی تاکید کرد: این کتاب مجموعه ای از اشعار سپید نرگس شیرازی، مریم کرمی و لیلا واحدی در 90 صفحه و قطع خشتی به قیمت 6000تومان در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

زندی افزود: از آنجایی که در استان همدان کتاب های شعر بانوان کمتر چاپ شده است از این رو چاپ این کتاب می تواند آغازی برای داشتن اعتماد به نفس بیشتر برای بانوان و تشویقی برای نویسندگان دیگر باشد.

وی عنوان کرد: انتشارات سوره مهر این مجموعه را روانه بازار خواهدکرد که شامل 15 شعر از مریم کرمی، 12 شعر از نرگس شیرزادی و 18 شعر سپید از لیلا واحدی است.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان تصریح کرد: این کتاب هم اکنون به چاپ خانه سپرده شده تا به زودی چهل و چهارمین اثر مکتوب حوزه هنری استان همدان و چهارمین کتاب شعر این حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب"اندوه خیابان یک طرفه" به زودی چاپ می شود

کتاب"اندوه خیابان یک طرفه" به زودی چاپ می شود