مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 13:152015-09-01ورزشي

اختلاف در فدراسیون فوتبال بالا گرفت


گرچه کفاشیان می گوید که بعد از عزل نبی از دبیرکلی مشاوره هایی از سوی وزارت ورزش در مورد علیرضا اسدی به او شده است اما وی در نهایت این پزشک و از شاگردان پرویز دهداری در تیم ملی را به دبیرکلی انتخاب کرده است.

- 7 ماه دیگر رییس جدید فوتبال انتخاب می شود و از هم اکنون صف بندی هایی در این خصوص درون فدراسیون به وجود آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر خبر، به نظر می رسد سال آخر ریاست کفاشیان با 7سال گذشته این تفاوت را داشته باشد که او برخلاف گذشته در میانه 2گروه رقیب و مخالف از هم قرار گرفته است و سعی می کند، استقلال خود را در ظاهر هم شده، حفظ کند.

کفاشیان پیش از این گروهی از مخالفان خود را از هیأت رییسه بیرون فرستاده بود و اما از یک سو مخالفان وزارت ورزش را نزد خود نگه داشته و از سوی دیگر منصوبان به وزارت ورزش را نیز در کنار خود جا داده است.

وزارت ورزش نیز از او هیچ حمایتی نمی کند و حتی آشکارا در جلسات رسمی و غیررسمی از وی انتقاد می کند اما کفاشیان سعی کرده است که در ظاهر هم شده حساب خود را با 2نایب رییس اش یعنی اسلامیان و مهدی تاج که به گروه اصفهانی ها معروف هستند، جدا کند.

هفته پیش بود که مهدی تاج رییس سازمان لیگ در مجلس وقتی سخنان انتقاد آمیز محمود گودرزی وزیر ورزش را در مورد فوتبال شنید با طعنه گفت که دبیرکل منصوب به خودش مسئولیت داوری را در فوتبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف در فدراسیون فوتبال بالا گرفت

اختلاف در فدراسیون فوتبال بالا گرفت