مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 13:162015-09-01سياسي

در هفته دفاع مقدس مادران شهدای یزد در همایش مادران آفتاب تجلیل می شوند


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد گفت: در هفته دفاع مقدس در قالب اجرای برنامه مادران آفتاب از صبوری و فداکاری های مادران شهید در مساجد استان تجلیل می شود.

- محسن رستگاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در هفته دفاع مقدس با برگزاری برنامه های متنوع و متعدد یادواره های شهدا، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی می دارد.

وی ادامه داد: فضاسازی مساجد در هفته دفاع مقدس در دستور کار کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قرار دارد و با همت این کانون ها، از جانبازان، آزادگان و ایثارگران استان در هر محله ای در مسجد آن منطقه تجلیل خواهد شد و در این هفته جوانان فعال در کانون های مساجد با خانواده های شهدا دیدار خواهند کرد.

رستگاری عنوان کرد: وصیت نامه خوانی شهدا در مسجد، هدفمند بودن مباحث بین دو نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء در مساجد با محوریت هفته دفاع مقدس، برگزاری شب شعر دفاع مقدس، تجلیل از مادران شهدا در قالب همایش مادران آفتاب ، خاطره گویی دفاع مقدس، برپایی ایستگاه های صلواتی و اجرای سرودهای حماسی از جمله برنامه هایی است که کانون های فرهنگی و هنری مساجد در هفته دفاع مقدس در اجرای آن نقش خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هفته دفاع مقدس مادران شهدای یزد در همایش مادران آفتاب تجلیل می شوند

در هفته دفاع مقدس مادران شهدای یزد در همایش مادران آفتاب تجلیل می شوند