مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 11:162015-09-01اقتصادي

مهدکودک ها در همدان با رشد منفی مواجه هستند


315 مهد کودک شهری و روستایی دارای مجوز در همدان وجود دارد که فعالیت مهد کودک ها در همدان با رشد منفی مواجه است.

- اکبر سوری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با اشاره به فعالیت 315 مهد کودک در سطح استان همدان اظهار داشت: از این تعداد 158 مهد کودک شهری و 157 مهد کودک روستایی هستند که فعالیت این مراکز با رشد منفی مواجه است.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون فعالیت مهد کودک های شهری با 11 درصد رشد منفی و مهد کودک های روستایی نیز با 12 درصد کاهش فعالیت روبه رو بودند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با اشاره به ضرورت حضور کودکان در مهدهای کودک تصریح کرد: به منظور کاهش سوء تعذیه در کودکان در مهد کودک های روستایی یک وعده غذایی گرم توزیع می شود.

وی بیان کرد: به طور متوسط 10 درصد کودکان کشور در مراکز مهدهای کودک نگهداری می شود و در استان همدان نیز 12 درصد خانواده ها تمایل به استفاده کودکان در مهدهای کودک دارند که میانگین کشوری بالاتر است.

سوری عنوان کرد: چون میزان تولد کودک و فرزندآوری در بین خانواده به سبب تغییر فرهنگ کاهش یافته است در این راستا رویش مهدها از ریزش آنها بیشتر است و این سبب افت فعالیت مهدهای کودک شده است.

وی گفت: در حال حاضر 12 هزار و 219 نفر کودک در مهد کودک های شهری و روستایی خدمات دریافت می کنند و در این مراکز نگهداری می شوند که کمک به 14


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدکودک ها در همدان با رشد منفی مواجه هستند

مهدکودک ها در همدان با رشد منفی مواجه هستند