مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 11:162015-09-01سياسي

انتقاد نماینده خبرگان از برگزاری جشن طلاق


نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری از افزایش و برگزاری برنامه هایی با عنوان جشن طلاق به شدت انتقاد کرد و از مسئولان خواست زمینه های تحکیم خانواده و ازدواج آسان برای جوانان را فراهم آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، آیت الله احمد بهشتی نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری به عنوان دومین سخنران پیش از دستور جلسه صبح روز اول هجدهمین اجلاس مجلس خبرگان، نطق کرد.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنگ سخت و نرم دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمن پس از جنگ تحمیلی هشت ساله علیه انقلاب اسلامی با حربه جنگ فرهنگی، فرهنگ اسلامی و ایرانی ما را مورد شبیخون قرار داده است.

همانطور که ما در جنگ سخت، دشمن را زمین گیر کردیم، در جنگ فرهنگی نیز لازم است قیام کنیم و نگذاریم فرهنگمان مورد تهاجم قرار گیرد.

وی در ادامه از فرائض دینی نماز و زکات سخن گفت و تأکید کرد: علی رغم تلاشهایی که برای انجام و اقامه این فرائض دینی صورت گرفته، اما باید به دنبال عمق بخشی به فریضه نماز و زکات باشیم.

آیت الله بهشتی سپس از بروز برخی ناهنجاریهای فرهنگی در جامعه ابراز نگرانی کرد و گفت: نمایش برخی فیلم ها یا تئاترها و یا برگزاری برخی جشنواره های با مبانی دینی و اجتماعی ما سازگاری ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده خبرگان از برگزاری جشن طلاق

انتقاد نماینده خبرگان از برگزاری جشن طلاق