مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 09:212015-09-01ورزشي

نخستین جشنواره فرهنگی "عهد سپید" در کاشان برگزار می شود


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از برگزاری نخستین جشنواره سالانه آموزشی، فرهنگی، تفریحی با عنوان "عهد سپید" در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهدی نادعلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، آموزشی و تفریحی را جزء سیاست ها و مهم ترین اقدامات این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: جشنواره "عهد سپید" برای نخستین بار ویژه مزدوجین سال 93 توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود.

وی گفت: به منظور تحکیم مبانی خانواده ایرانی اسلامی و ارتقای سطح آگاهی مزدوجین شهرستان، نخستین جشنواره سالانه آموزشی، فرهنگی و تفریحی در دیار نخستین ها برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، فرهنگ سازی جوانان در ازدواج صحیح و سالم را مورد تأکید دانست و افزود: امیدوار هستیم با برگزاری چنین ویژه برنامه های آموزشی بتوانیم حق مطلب را ادا کنیم.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری، مسابقه، تور یک روزه تفریحی آموزشی به حرم حضرت سلطانعلی بن امام محمدباقر(ع) در کربلای ایران مشهد اردهال و برپایی نمایشگاه اختصاصی محصولات فرهنگی، کتاب و لوح فشرده را از ویژه برنامه های پیش بینی شده در این جشنواره برشمرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره فرهنگی "عهد سپید" در کاشان برگزار می شود

نخستین جشنواره فرهنگی "عهد سپید" در کاشان برگزار می شود