مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 09:062015-09-01ورزشي

رییس هیئت تکواندو استان قم: نادعلی برای قم از پومسه قهرمانی کشور مدال طلا گرفت


رییس هیئت تکواندو استان قم از موفقیت نماینده قم در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت های پومسه مردان کشور خبر داد.

- محمد جمشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: خوشبختانه در پومسه استانی توانمند و مستعد هستیم و پومسه روهای قم امسال نیز از رقابت های قهرمانی کشور و در پایان جدال با چهره های شاخص این رشته از استان های مختلف موفق به کسب مدال شدند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان، پنجمین دوره مسابقات پومسه وی‍ژه روسا، نایب رییسان و دبیران هیئت های تکواندو سراسر ایران همزمان با پیکارهای قهرمانی مردان و بانوان کشور به انجام رسید و قم نیز صاحب یک نشان طلا در بخش دبیران شد.

رییس هیئت تکواندو استان قم استان قم با بیان اینکه روسا و دبیران برتر هیئت های استانی مشخص شدند، اضافه کرد: دهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی مردان ایران همزمان با پنجمین دوره مسابقات پومسه وی‍ژه روسا، نایب رییسان و دبیران هیئت های تکواندو کشور به انجام رسید.

وی افزود: این رقابت ها با حضور 329 تکواندوکار از 27 استان البرز، تهران، مرکزی، گلستان، بوشهر، اصفهان، ایلام، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، سمنان، کرمان، مازندران، فارس و قم برگزار شد و برترین های خود را شناخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت تکواندو استان قم: نادعلی برای قم از پومسه قهرمانی کشور مدال طلا گرفت

رییس هیئت تکواندو استان قم: نادعلی برای قم از پومسه قهرمانی کشور مدال طلا گرفت