مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 09:012015-09-01سياسي

78 واحد مسکونی تا پایان امسال به نیازمندان استان بوشهر واگذار می شود


رییس انجمن خیران مسکن ساز استان بوشهر گفت: با مشارکت خیران تاکنون 824 واحد مسکونی به افراد کم درآمد و نیازمند استان بوشهر واگذار شده و تا پایان امسال نیز 78 واحد دیگر تحویل این قشر می شود.

- " با بیان اینکه ساخت 2 هزار و 500 واحد مسکونی در سه دوره زمانی در اختیار انجمن خیران مسکن ساز استان بوشهر قرار داده شد اظهار داشت: در دوره نخست 824 واحد مسکونی عملیات ساخت آن آغاز شد.

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی در 9 منطقه این استان ساخت آن آغاز شد تصریح کرد: واحدهای مسکونی خیران مسکن ساز در شهرهای خورموج، اهرم، کنگان، عالی شهر، گناوه، برازجان، بندرریگ، دیلم و احمدی ساخته و در اختیار افراد ثبت نام شده قرار گرفت.

رییس انجمن خیران مسکن ساز استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون 746 واحد مسکونی به نیازمندان واجد شرایط واگذار شده است گفت: هم اکنون 78 واحد مسکونی در شهر جدید عالی شهر مراحل پایانی ساخت آن می گذارند که پیش بینی می شود تا پایان امسال به متقاضیان واگذار شود.

شهبازی، با انعقاد تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: بر اساس این تفاهم نامه یک هزار و 700 واحد مسکونی در استان بوشهر برای اقشار نیازمند وکم درآمد ساخته می شود که سهمیه امسال 444 واحد تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 واحد مسکونی تا پایان امسال به نیازمندان استان بوشهر واگذار می شود

78 واحد مسکونی تا پایان امسال به نیازمندان استان بوشهر واگذار می شود