مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 08:512015-09-01فرهنگي

با 18 شب اجرا نمایش تاریخی و قرآنی راز آفرینش در کاشمر به کار خود پایان داد


نمایش ترکیبی تئاتر و سینمای راز آفرینش با موضوع مذهبی، تاریخی و قرآنی پس از 18 شب اجرا در کاشمر به کار خود پایان داد.

- " از کاشمر، نویسنده و کارگردان نمایش راز آفرینش شامگاه دوشنبه در آیین پایانی این نمایش در مجتمع فرهنگی هنری سرو کاشمر اظهار داشت: این نمایش با استفاده از تکنیک های جدید و با حضور بیش از 40 هنرمند جوان و نوجوان و عوامل و با برگزاری تمرینات فشرده در مدت یک سال آماده اجرا شده است.

سید علی موسوی نژاد با بیان اینکه نمایش راز آفرینش در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) کار شده است یادآور شد: این نمایش در حقیقت با درون مایه دینی و مذهبی و با بهره گیری از تکنیک های جدید رسانه ای در حوزه تئاتر و سینما از خلقت حضرت آدم تا پنج تن آل عبا را به تصویر می کشد.

وی با ابراز گلایه از نبود حمایت مسئولان و متولیان فرهنگی از این اثر هنری ماندگار خاطر نشان کرد: همواره در راستای ارائه این اثر هنری به دنبال یک کار مخاطب محور بودیم که خوشبختانه حضور حدود 8 هزار نفر تماشاچی در مدت 18 شب اجرا نشان از موفقیت و رسیدن به هدف گروه بود.

این هنرمند کاشمری با اشاره به نمایش گذاشتن خلقت و زندگانی حضرت آدم و حوا در پرده اول و در ادامه زندگی پیامبر، حضرت علی (ع)، حضرت فاطمه (س)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در مدت یک ساعت اجرا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با 18 شب اجرا نمایش تاریخی و قرآنی راز آفرینش در کاشمر به کار خود پایان داد

با 18 شب اجرا نمایش تاریخی و قرآنی راز آفرینش در کاشمر به کار خود پایان داد