مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 04:012015-09-01فرهنگي

فروش فیلم محمد(ص) در همدان از مرز 70 میلیون ریال گذشت


مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان گفت: تاکنون در شهر همدان بیش از 7 میلیون تومان و در شهر ملایر نیز بیش از سه میلیون تومان فیلم محمد(ص) فروش داشته است.

- " در مورد استقبال مردم استان همدان از فیلم محمد(ص)، اظهار داشت: خوشبختانه استقبال مردم همدان از فیلم محمد(ص) نسبت به سایر فیلم هایی که در سینما اکران شده بسیار قابل توجه بوده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان افزود: فیلم سینمایی محمد(ص) در سانس های 10:30، 15، 18 و 21 سینما قدس همدان اکران می شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر سینما قدس همدان، سینما بهمن ملایر نیز این فیلم پرمخاطب را برای علاقه مندان به نمایش گذاشته است.

شرفی به میزان بلیت های فروش رفته نیز اشاره و بیان کرد: تاکنون در شهر همدان بیش از 7میلیون تومان و در شهر ملایر نیز بیش از سه میلیون تومان فیلم محمد(ص) فروش داشته است.

وی عنوان کرد: این فیلم سینمایی ساخته مجید مجیدی از روز پنج شنبه 5 شهریور در سینما قدس همدان و از روز جمعه 6 شهریور در سینما بهمن ملایر به اکران گذاشته شده است که قیمت هر بلیط در همدان 6 هزار تومان و در شهرستان ها 5 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان اظهار داشت: امور سینمایی حوزه هنری برای ادارات و نهادهایی که مایل به گرفتن سانس اختصاصی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش فیلم محمد(ص) در همدان از مرز 70 میلیون ریال گذشت

فروش فیلم محمد(ص) در همدان از مرز 70 میلیون ریال گذشت