مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 02:402015-08-31سياسي

وزیرکشور: همه اعضاء احزاب منحله سابقه سوء ندارند (4)


اگر حزبی منحل شده باشد به این معنا نیست که همه افراد این حزب سابقه سوء داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عبدالرضا رحمانی فضلی در ادامه سخنانش در برنامه نگاه 1 شبکه اول سیما در خصوص انگیزه های دولت از بازگشایی مجدد خانه احزاب افزود: هر قدر بتوانیم رفتارهای سیاسی را در قالب تشکلها و سازماندهی مدیریت کنیم هم قابل نظارت و هم قابل پاسخگویی و هدایت است.

وی گفت: تعداد احزاب در نوبت ثبت نام در این دولت افزایش پیدا کرده است اما ما به دنبال تعدد احزاب نیستیم و هر چه رقابتها در قالب چند حزب باشد بهتر است اما اکنون دو سال از دولت یازدهم گذشت و ما روزانه حداقل صد سخنرانی از سوی نمایندگان احزاب در کشور داریم و هیچ مشکلی ایجاد نمی شود.

رحمانی فضلی به اختلافاتی که در سالهای گذشته منجر به تعطیلی خانه احزاب شد اشاره کرد و گفت: ما در این دولت وسایل توقیف شده این خانه را به نماینده خانه احزاب تحویل دادیم و بالاخره با ترکیبی از اصلاح طلبان، اصولگرایان و مستقلها تصمیم به احیاء خانه احزاب گرفتیم و قول دادیم با هماهنگی شهردار تهران ساختمانی هم به آنها بدهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تاریخچه حزب در ایران از قبل از انقلاب تا اکنون اشاره کرد و گفت: احزاب در کشور ما هیچگاه موفق نبودند چرا که خاستگاه آنها تحقق مطالبات مردم نبوده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرکشور: همه اعضاء احزاب منحله سابقه سوء ندارند (4)

وزیرکشور: همه اعضاء احزاب منحله سابقه سوء ندارند (4)