مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 02:012015-08-31ورزشي

ردیف بودجه جوانان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی اصلاح شود


معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه باید ردیف بودجه جوانان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی اصلاح شود، گفت: طرح ارائه مشاوره قبل ازدواج از ابتدای مهر در البرز آغاز می شود.

- قدرت الله شمیرانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، "با اشاره به اینکه ادغام دو حوزه جوانان و ورزش در ابتدای امر درست نبود، اظهار داشت: به سبب اینکه فعالیت حوزه ورزش و جوانان با هم متفاوت است ادغام این دو حوزه نارضایتی هایی را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه حیطه فعالیت ورزش جدا از مسئله جوانان است و این مهم باید توسط کارشناسان و متخصصان مورد بررسی قرار گیرد، افزود: مبحث فعالیت جوانان در گستره وسیع تری در کشور قرار گرفته است.

معاون جوانان اداره کل ورزش البرز با تاکید بر اینکه کار حوزه جوانان پیش از ادغام با وزارت ورزش نظارت، سنجش و پایش بود، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه به ادغام شکل گرفته این دو بخش اعتقادی نداریم چرا که فعالیت نظارتی سازمان ملی جوانان به کار اجرایی تبدیل و قدرت نظارتی از حوزه جوانان گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نه به قالب سنجش و پایش و نه به شرایط کنونی بخش جوانان در وزارت ورزش و جوانان اعتقاد نداریم، تصریح کرد: باید تعریف جدید برای عملکرد و فعالیت جوانان ارائه شود به گونه ای که هم بخش نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردیف بودجه جوانان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی اصلاح شود

ردیف بودجه جوانان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی اصلاح شود