مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 01:062015-08-31ورزشي

انتخاب طارمی به عنوان بهترین بازیکن ماه در شبی که فردوسی پور «سپهری» شد+فیلم


برنامه نود، دوشنبه شب روی آنتن رفت و به بررسی مسائل مختلف فوتبال ایران پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم"، برنامه 90 این هفته با هدف بررسی اتفاقات هفته گذشته فوتبال ایران دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

مسابقه پیامکی برنامه در مورد انتخاب بهترین بازیکن ماه فوتبال ایران اختصاص داشت که در نهایت مهدی طارمی با کسب 50 درصد آرا بالاتر از 5 بازیکن دیگر قرار گرفت و به عنوان بازیکن ماه ایران انتخاب شد.

* بخش اول برنامه به حضور تیم ستارگان جهان در تهران اختصاص داشت: * در ادامه برنامه، ولی رعیت عضو هییت مدیره باشگاه سایپا روی خط آمد و در مورد یکی از بازیکنان این تیم که بدون اطلاع مجید جلالی با تصمیم بیت الله رضایی در فهرست این تیم قرار گرفته بود توضیحاتی را ارائه داد.

رعیت اعلام کرد که این بازیکن از طرف یکی از اسپانسرها و توسط رضایی به تیم اضافه شده بود که مجید جلالی با این موضوع مخالفت می کند و اعضای هیئت مدیره باشگاه سایپا هم به این موضوع اعتراض کردند: * خسرو حیدری مهمان ویژه برنامه این هفته 90 بود، حیدری در ابتدا در خصوص اینکه چه گزینه ای را به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب می کند گفت: انتخاب من امید ابراهیمی است هرچند که احسان حاج صفی هم در یک ماه گذشته بازیکن فوق العاده ای بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب طارمی به عنوان بهترین بازیکن ماه در شبی که فردوسی پور «سپهری» شد+فیلم

انتخاب طارمی به عنوان بهترین بازیکن ماه در شبی که فردوسی پور «سپهری» شد+فیلم