موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 00:062015-08-31سياسي

فرماندار بیجار: مردم بیجار از مسیر اهداف شهدا منحرف نمی شوند/قدردانی از حضور مردم در استقبال از شهدا


مردم این شهرستان با استقبال باشکوه از شهدای تازه تفحص شده، نشان دادند که دنباله رو اهداف شهدا هستند و در پاسداری از انقلاب از این مسیر منحرف نمی شوند.

- " از بیجار، بیژن زندیه دوشنبه شب در حاشیه استقبال مردمی از 17 شهید گمنام تازه تفحص شده از مناطق شمال عراق، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام ایران اسلامی، عزت و افتخار کشور را مرهون رشادت ها و خون پاک رزمندگان و شهدای دفاع مقدس بیان کرد.

وی با بیان اینکه شهیدان از جان خود برای دفاع از کیان اسلامی گذشتند، گفت: شهدا نماد ایثار و از خودگذشتگی و ایمان به خداوند متعال هستند.

به گفته فرماندار بیجار، امنیت و صلابت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی همواره در حال جنگ با دشمنان است چنانکه در 3 دهه گذشته فرزندان غیور ایران اسلامی برای دفاع از آب و خاک این نظام در جنگ تحمیلی برای شکست دشمن تلاش کردند امروز نیز در جنگ نرم با سوداگران  معارضان فرهنگ می جنگند.

این مسئول شهدا را نماد افتخار و سربلندی ایران اسلامی بیان کرد و خواستار ادامه راه و سیر و سلوک شهدا شد.

فرماندار بیجار بر ادامه راه شهدا تأکید کرد و گفت: به برکت ایثار و رشادت های شهدا است که افتخارات و پیشرفت هایی برای کشور به ثمر نشسته است و اکنون ایران اسلامی در تمامی جهان مطرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بیجار: مردم بیجار از مسیر اهداف شهدا منحرف نمی شوند/قدردانی از حضور مردم در استقبال از شهدا

فرماندار بیجار: مردم بیجار از مسیر اهداف شهدا منحرف نمی شوند/قدردانی از حضور مردم در استقبال از شهدا