مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 22:552015-08-31ورزشي

سردارنقدی: انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است


امروز انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، سردار نقدی امشب در مراسم افتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی، پایگاه های استعدادیابی بسیج در زنجان گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همه امور کشور به دست بیگانگان انجام می شد و حتی پزشک نیز از بنگلادش می آمد و در آن برهه زمانی اکثریت مردم بی سواد بودند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران به پیشرفت های بسیاری نائل شده و کشور به استقلال دست یافته است، گفت: امروز همان کشوری که بیماران آن برای مداوا به خارج از کشور می رفتند، هم اکنون بیماران از بسیاری کشورها برای درمان به ایران وارد می شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است، گفت: امروز مسلمانان در لبنان، فلسطین، یمن با استکبار مبارزه می کنند که این نشان از قدرت انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه امروز نام کشور به برکت شهدای هشت سال دفاع مقدس می درخشد، بیان کرد: در زمان جنگ نوجوانان نیز برای مبارزه با دشمن به جبهه ها می رفتند و امروز نیز باید نوجوانان و دانش آموزان برای مبارزه با دشمن از نظر بدنی، ذهنی و جسمی آماده باشند.

سردار نقدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تحصیل و تهذیب و ورزش، گفت: امیدواریم موفقیت های کشور که به برکت خون شهیدانی همچون شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردارنقدی: انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است

سردارنقدی: انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است