مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 21:102015-08-31حوادث

اهالی «علویجه» در اقدامی اعتراضی، جاده را بستند


همواره اصلاح اشکالات این جاده از جمله خواسته های اهالی منطقه از مسئولان بوده که مغفول واقع شده و پاسخ نگرفته تا وقوع حادثه تلخی در روزهای گذشته که منجر به جان باختن سه تن از اعضای یک خانواده چهار نفره شد، - "اهالی منطقه درباره اینکه این جاده چگونه ساخته شده، داستان های عجیب زیادی می گوید اما آنچه اهمیت دارد، آمار بالای جان باختگان حوادث رانندگی در این جاده است که لقب مرگ را برایش به همراه آورده.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، امروز جمعی از اهالی منطقه مهردشت (از توابع استان اصفهان در اعتراض به فقدان استانداردهای لازم در جاده مواصلاتی علویجه که موجب شده در یکسال اخیر 63 تن در اثر حوادث رانندگی در این جاده کشته و مجروح شوند، جاده را بستند.

این اتفاق در حالی رخ داد که همواره اصلاح اشکالات این جاده از جمله خواسته های اهالی منطقه از مسئولان بوده که مغفول واقع شده و پاسخ نگرفته تا وقوع حادثه تلخی در روزهای گذشته که منجر به جان باختن سه تن از اعضای یک خانواده چهار نفره شد، جمعی از خانواده های مجروحان و جان باختگان در این جاده را مجاب کند که خواسته خود را در قالب این تجمع اعتراضی پیگیری نمایند.

در این تجمع که به صورت یک زنجیره انسانی در دو سوی جاده برگزار شد، عده ای با در دست داشتن تصاویر عزیزانی که در این مسیر از دست داده بودند، حضور یافتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی «علویجه» در اقدامی اعتراضی، جاده را بستند

اهالی «علویجه» در اقدامی اعتراضی، جاده را بستند