مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 18:152015-08-31بين الملل

نشستی برای بررسی بحران مهاجران در پراگ برگزار می شود


نخست وزیران گروه ویزگراد Visegrad متشکل از مجارستان، لهستان، اسلواکی و جمهوری چک در روزهای آینده در پراگ بحران مهاجران را بررسی خواهند کرد.

بوهومیل سوبوتکا Bohumil Sobotka نخست وزیر جمهوری چک روز دوشنبه اعلام کرد این نشست فوق العاده قرار است بر مخالفت با سهمیه بندی پذیرش مهاجران بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا تاکید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از پراگ، نخست وزیر جمهوری چک در پایان نشست شورای وزیران در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم بتوانیم موضعی را در برابر پیشنهادهای اروپایی ها در هفته های اخیر اتخاذ و بر موضع مشترک مان در مخالفت با سهمیه بندی مهاجران تاکید کنیم .

در همین حال وی پیشتر اعلام کرده بود انتظار ندارد بحران مهاجران به زودی به پایان برسد چون هیچ یک از کشورهای اروپایی به تنهایی نمی توانند این بحران را حل کنند و باید در جستجوی راه حلی در سطح اروپا بود.

همتایان مجارستانی و اسلواک او تاکنون حضور در نشست پراگ راپذیرفته اند و دولت جمهوری چک انتظار دارد نخست وزیر لهستان نیز با برگزاری این نشست موافقت کند.

جمهوری چک ریاست دوره ای گروه ویزگارد را به عهده دارد.

شماری از مقامات غربی از جمله لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه به تازگی از کشورهای شرق اروپا که عضو اتحادیه اروپا هستند به علت تعلل در مشارک در پذیرش مهاجرانی که از راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشستی برای بررسی بحران مهاجران در پراگ برگزار می شود

نشستی برای بررسی بحران مهاجران در پراگ برگزار می شود