مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 18:162015-08-31بين الملل

امیرعبداللهیان: امنیت کشورهای منطقه به هم پیوسته است


گروهی از نمایندگان احزاب مختلف و شخصیتهای سیاسی لبنان که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده اند با حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه دیدار کردند.

- در این دیدار امیرعبداللهیان ضمن خوش آمدگویی به هیأت لبنانی ظهار داشت: سیاست ثابت جمهوری اسلامی ایران گسترش رابطه با تمامی کشورها به خصوص کشورهای اسلامی، همسایه و منطقه می باشد.

وی سپس با تبیین شرایط حساس منطقه پس از توافق هسته ای، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی ، به دنبال تحریک درگیریها در منطقه است.

معاون عربی و آفریقای وزیر خارجه حمایت از جبهه مقاومت در منطقه و مبارزه با تروریسم را از اصول خدشه ناپذیر جمهوری اسلامی ایران بر شمرد و با اشاره به سیاست خارجی کشورمان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همواره برای افزایش ثبات و امنیت منطقه تلاش و با هرگونه اقدامی که موجب بی ثباتی در منطقه شود مخالفت می نماید.

وی با اشاره به بحران های ایجاد شده در منطقه افزود : جمهوری اسلامی ایران همواره به راه حل سیاسی دراین بحران ها تأکید می نماید.

ایشان ضمن انتقاد از طرفهایی که با دخالت ها و نظامی کردن منطقه را به خشونت کشیده اند، ادامه داد: حمله نظامی عربستان به یمن کاملا اشتباه و در شأن یک کشور عربی نبوده و جمهوری اسلامی ایران آماده کمک برای خروج از این بحران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: امنیت کشورهای منطقه به هم پیوسته است

امیرعبداللهیان: امنیت کشورهای منطقه به هم پیوسته است