مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 18:112015-08-31سياسي

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد احداث پتروشیمی دشتستان در آینده نزدیک


نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از احداث پتروشیمی دشتستان در آینده نزدیک خبر داد.

- " از دشتستان، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد بعدازظهر امروز در نشست بررسی مشکلات مردم علی آباد برازجان اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم مهم ترین وظیفه مسئولان است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: ایجاد فضاهای علمی و فرهنگی و آموزشی امری مهم و ارزشمند است و در دشتستان در راستای بهبود وضعیت علمی اهتمام خاصی خواهیم داشت.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: توسعه اقتصادی و فرهنگی در کنار توسعه دانشگاه ها است و قطعاً ارتقاء سطح فرهنگی با ایجاد دانشگاه در جامعه صورت می پذیرد.

وی با اشاره به جلسه با مسئولین دانشگاه علمی و کاربردی کشور گفت: همواره برای افزایش فضای دانشگاهی و آموزشی تمام تلاش خود را کرده ام ولی به دلایل کمبود دانشجو و عدم توجه دانشجویان به رویکرد رشته های موجود کار ارتقاء دانشگاه ها به مشکل برمی خورد.

موسوی نژاد با تأکید بر لزوم رفع مشکلات اشتغال در دشتستان ابراز داشت: برنامه ریزی اساسی در این راستا انجام گرفته و به فضل خدا به اهداف موردنظر می رسیم.

وی از احداث پتروشیمی دشتستان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در نشست با وزیر نفت احداث پتروشیمی دشتستان  مورد بحث قرار گرفت که در اولویت احداث قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد احداث پتروشیمی دشتستان در آینده نزدیک

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد احداث پتروشیمی دشتستان در آینده نزدیک