مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 17:062015-08-31اجتماعي

معاون اداره آموزش و پرورش آبیک: 54 مدرسه ابتدایی آبیک نوبت ثابت صبح می شود


معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش آبیک گفت: در سال تحصیلی از 70 مدرسه ابتدایی در شهرستان آبیک 54 مدرسه یعنی حدود 77 درصد نوبت ثابت صبح می شود.

- " از آبیک، منوچهر آیروم در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان آبیک که بعدازظهر امروز در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: برای اجرای پروژه مهر کارگروه های مختلفی تشکیل شده که برای سرعت یافتن اجرای این پروژه به مسئولان دستگاه های اجرایی نیاز داریم.

وی افزود: در راستای اجرای پروژه مهر از چهار مدرسه دوره اول متوسطه، سه مدرسه دوره دوم متوسطه و پنج مدرسه ابتدایی بازدید صورت گرفته و بسیاری از شاخص های بازدید زیباسازی، شاداب سازی و آماده سازی مدارس، مناسب بوده است.

این مسئول ادامه داد: با اجرای پروژه مهر، شور و شوق بسیاری در مدارس حاکم شده و دانش آموزان، سال تحصیلی جاری را با شور و حرارت خاص آغاز می کنند.

معاون آموزشی اداره آموزش وپرورش شهرستان آبیک تصریح کرد: با بومی سازی پروژه مهر در شهرستان آبیک، تجربه موفقی کسب شد که مسئولان آموزش وپرورش شهرستان های تاکستان و بویین زهرا نیز از جزوه تهیه شده بومی سازی شهرستان آبیک استفاده کردند.

آیروم اضافه کرد: ارتقای میانگین نمرات دانش آموزان پایه سوم متوسطه شهرستان آبیک رشد خوبی داشته؛ این در حالی است که کنکور ماحصل کار آموزش وپرورش برای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اداره آموزش و پرورش آبیک: 54 مدرسه ابتدایی آبیک نوبت ثابت صبح می شود

معاون اداره آموزش و پرورش آبیک: 54 مدرسه ابتدایی آبیک نوبت ثابت صبح می شود