مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 16:352015-08-31بين الملل

آناتولی: روسیه سامانه اس 300 را بر اساس شرایط آب و هوایی ایران اصلاح می کند


یکی از مدیران شرکت روس اوبورون اکسپورت Rosoboronexport ، شرکت دولتی فعال در حوزه صادرات سلاح در روسیه، گفت سامانه اس 300 که قرار است به ایران فروخته شود بر اساس شرایط آب و هوایی ایران اصلاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی از مسکو، این مقام مسئول که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار آناتولی گفت: موشک های Antey-2500 که بخشی از سامانه موشکی اس 300 به شمار می آید بر اساس شرایط آب و هوایی ایران اصلاح خواهد شد.

منبع اعلام این خبر افزود: تصمیم نهایی برای اصلاح این نوع موشک پس از امضای توافقنامه فروش سامانه اس 300 با ایران اتخاذ می شود و آزمایش این موشک نیز در خاک ایران انجام خواهد شد تا توانمندی آن در شرایط آب و هوایی ایران سنجیده شود.

وی افزود: ایران و روسیه هنوز بر سر تعداد و قیمت موشک هایی که بر اساس این توافق به تهران واگذار خواهد شد توافق نکرده اند اما پیش بینی می شود مسکو این توافقنامه را با ایران به امضا برساند.

ایران امیدوار است بتواند سامانه اس 300 را با همان قیمتی از روسیه بخرد که در سال 2007 میان دو کشور توافق شده بود به همین منظور پیشنهاد داد تعداد آن از پنج به سه کاهش یابد در مقابل روسیه معتقد است قیمت سامانه S-300B4 و Antey-250 که قرار است به ایران فروخته شود بالاتر از قیمت S-300PMU است که سال 2007 برای فروش آن به ایران توافق شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آناتولی: روسیه سامانه اس 300 را بر اساس شرایط آب و هوایی ایران اصلاح می کند

آناتولی: روسیه سامانه اس 300 را بر اساس شرایط آب و هوایی ایران اصلاح می کند