مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 16:312015-08-31اقتصادي

مصرف آب در روستاهای آذربایجان شرقی 2.7 برابر بیش از حد مجاز است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی، در مورد برداشت بیش از حد مجاز از آب زرینه رود هشدار داد و گفت: استفاده بی رویه آب روستاییان برای احشام و باغچه ها می باشد که 2.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی صمدنژاد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران به نحوه استفاده صحیح آب اشاره کرد و اظهار داشت: الگوی مصرف استاندارد در استان 18 متر مکعب برای هر مشترک می باشد که اگر این الگو را رعایت کنند در مصرف آب و آب بهاء مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: از کل آب بهاء فقط 7.

5 درصد از روستاییان اخذ می شود و بقیه توسط دولت بصورت یارانه پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی استان، در مورد برداشت بیش از حد مجاز از آب زرینه رود هشدار داد و گفت: با در نظر گرفتن برنامه های سال 1405 و بر اساس قرارداد منقعد شده، دو برابر نسبت جمعیت به روستا برداشت می شود.

صمدنژاد این میزان برداشت را مغایر با طراحی برنامه دانست و گفت: استفاده بی رویه آب روستاییان برای احشام و باغچه ها است که 2.

7 برابر بیشتر از حد مجاز است.

نادر واحدی، معاون فرماندار اسکو نیز در این نشست خبری، گفت: با توجه به اینکه کشور ما در منطقه نیمه خشک قرار گرفته و طبق مطالعات مراکز تحقیقاتی که این خشکسالی را 30 سال اعلام کرده و هنوز 8 سال آن طی شده است، پس باید به فکر تامین آب آینده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف آب در روستاهای آذربایجان شرقی 2.7 برابر بیش از حد مجاز است

مصرف آب در روستاهای آذربایجان شرقی 2.7 برابر بیش از حد مجاز است