مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 14:252015-08-31سياسي

مشروح سخنان رییس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی


مسئله فرهنگ برای کشور ما یک اصل زیربنایی است و نظام ما بر اساس قانون اساسی و تعالیم حضرت امام (ره) یک نظام دینی و ارزشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی ضمن تبریک هفته دولت افزود: در این هفته مسئولان دولتی، اعضا هیات دولت و رییس جمهور گزارش های زیادی را از تلاش دولت به مردم ارائه کردند.

وی ادامه داد: طرح های بسیاری به بهره برداری رسید و طرح هایی هم شروع شده که موجب دلگرمی و خوشحالی مردم است و از رییس جمهور، هیات دولت و همه مسئولان اجرایی کشور در این زمینه تشکر می کنم.

رییس دستگاه قضا افزود: مقام معظم رهبری در جلسه ملاقات با هیات دولت در هفته دولت مطالب بسیار مهم و مبسوطی را فرمودند که در واقع مسیر راه اجرایی کشور را تعیین می کند که البته در خلال این صحبت ها مطالبی هم به سایر قوا بیان شده است.

وی ادامه داد: از میان مباحث مهمی که ایشان مطرح کردند به نظر بنده شاید دو نکته کلیدی تر بود؛ نخست به مباحث فرهنگی کشور و مسئولیت دولت در این زمینه اختصاص داشت و دوم به مسئله اقتصاد مقاومتی که در مواقع و ساحت های مختلف تجلیاتی دارد و مقام معظم رهبری علاوه بر بحث سیاست های کلی دستورات اکیدی را در زمان های مختلف نسبت به این مطلب داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشروح سخنان رییس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی

مشروح سخنان رییس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی