مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 14:102015-08-31بين الملل

سازمان ملل درباره کمبود منابع مالی برای برگزاری نشست های آب و هوا هشدار داد


یک مقام سازمان ملل متحد روز دوشنبه درباره کمبود منابع مالی برای برگزاری مذاکرات آب و هوا در ماه اکتبر و کنفرانس بزرگ پاریس هشدار داد.

کریستیانا فیگوئرس Christiana Figueres دبیر اجرایی کنوانسیون سازمان ملل متحد برای آب و هوا در آغاز نشستی در آلمان اعلام کرد برای برگزاری نشستی که قرار است ماه اکتبر برگزار شود و نشست کپنهاگ پول زیادی باقی نمانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از بن، وی با درخواست از کشورهای عضو سازمان ملل متحد برای مشارکت در برگزاری این نشست ها گفت: من متاسفم از اینکه مبجورم به شما اعلام کنم برای تامین هزینه نشست های برنامه ریزی شده با کسری بودجه یک میلیون و 200 هزار یورویی ( یک میلیون و 300 هزار دلاری ) رو به رو هستیم .

نشست کپنهاک به منظور تلاش برای فراهم کردن زمینه توافق درباره گرم شدن زمین قرار است از 31 نوامبر تا 11 دسامبر با حضور 195 کشور برگزار شود.

هدف این مذاکرات محدود کردن گرم شدن زمین به دو درجه سانتیگراد است.

نمایندگان طرف های مرتبط با کنوانسیون سازمان ملل متحد برای آب و هوا که تا چهارم سپتامبر در بن گرد هم آمده اند قرار است درباره تدوین توافقنامه جدید مذاکره کنند.

تعهداتی که کشورهای برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به عهده گرفته اند تاکنون زمینه را برای محدود کردن گرم شدن زمین به دو درجه فراهم نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل درباره کمبود منابع مالی برای برگزاری نشست های آب و هوا هشدار داد

سازمان ملل درباره کمبود منابع مالی برای برگزاری نشست های آب و هوا هشدار داد