مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 14:062015-08-31سياسي

نامه رسایی به هاشمی و روحانی


نماینده مردم تهران خطاب به هاشمی و روحانی نوشت: از تهاجم ها به شورای نگهبان، مهمترین رکن اسلامیت نظام آن هم در آستانه انتخابات مجلس دهم، بوی فتنه استشمام می شود.

- "، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران طی نامه ای به آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام روحانی رییس جمهور، نسبت به پیامدهای تضعیف شورای نگهبان هشدار داد.

جناب آقایان هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست محترم جمهوری سلام علیکم در روزهای اخیر حضرات مستطاب با بیان جملاتی چون: "در دوره قبل شورای نگهبان، دولت و نیروهای امنیتی قصد جلوگیری از انتخابات سالم را داشتند یا با بیان اینکه مجلس اول که شورای نگهبان نداشت، بهترین مجلس بود یا ذکر اینکه کار تایید صلاحیت ها با مجری انتخابات است نه ناظر و .

" شورای نگهبان که یکی از مهمترین ارکان حفاظت از اسلامیت نظام است را مورد هجمه قرار داده اید.

بیان این جملات با استقبال رسانه های بیگانه و اسباب تخریب این نهاد قانونی را فراهم آورده و زمینه سواستفاده عده ای برای فتنه گری در آستانه انتخابات پیش رو را مهیا کرده است.

البته ترجیع بند حملات حضرات مستطاب به شورای نگهبان، استناد به یکی از مهمترین جملات استراتژیک مقام معظم رهبری (حق الناس بودن آرای مردم) است که بر خلاف عملکرد برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رسایی به هاشمی و روحانی

نامه رسایی به هاشمی و روحانی