مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 14:062015-08-31سياسي

صالحی: تجاری سازی فاز جدید فعالیت های هسته ای کشور است


رییس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه در حال ورود به فاز جدید تجاری سازی هسته ای هستیم، گفت: برنامه 15 ساله سازمان انرژی اتمی در حال تدوین است و طراحی این برنامه به این صورت است که هر 5 سال امکان بازنگری آن وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی اکبر صالحی ظهر امروز در مراسم افتتاح جاده اختصاصی و ورودی مجتمع غنی سازی شهید علی محمدی سایت هسته ای فردو، با تاکید براینکه این سایت هسته ای ضامن بقا و اصل غنی سازی است، اظهارداشت: در حال حاضر فعالیت های هسته ای رو به جلو حرکت می کند.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه در حال ورود به فاز جدید تجاری سازی هسته ای هستیم، افزود: سایت هسته ای فردو مرکز عمده تحقیقاتی در فناوری هسته ای و در علوم بوده و به سمتی می رود که نماد علمی در عرصه بین المللی باشد.

وی با تاکید براینکه به لطف الهی و پشتیبانی ملت تمدن ساز، فعالیت های تحقیقی خود را ادامه می دهیم، خاطرنشان کرد: باید برای استقلال سیاسی ، فردو را نماد استقلال سیاسی خود بدانیم.

صالحی با بیان اینکه پس از برجام شاهد غوغای سیاسی در آمریکا هستیم، عنوان کرد: فتوای رهبر معظم انقلاب در حرام اعلام کردن سلاح های هسته ای اتفاقی تاریخ ساز بود که آثار آن را در جهان خواهیم دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: تجاری سازی فاز جدید فعالیت های هسته ای کشور است

صالحی: تجاری سازی فاز جدید فعالیت های هسته ای کشور است