مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 14:062015-08-31سياسي

آقای روحانی! از زیر سوال بردن شورای نگهبان دلخوریم


بدانید که فتنه ی سال 88، ماه ها مانده به شروع انتخابات با ایجاد شبهه و شایعه پراکنی کلید خورد و علاوه بر این، قبل از انتخابات سال 92، برخی از سیاسیون کشور، - مقوله ی انتخابات آزاد را مطرح کردند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - یادداشت دانشجویی*؛" در نظام جمهوری اسلامی ایران که مبتنی بر نظریه ی متعالی ولایت فقیه است و توانسته به تئوری حکومتی شیعه ی دوازده امامی جامه ی عمل بپوشاند، توجه و اهتمام و پیروی از اندرزها، اوامر و کلیات منویات مقام عظمای ولایت، نه تنها مقدمه ای برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، بلکه نکته ای است که از آثار و لوازم پذیرش حکومت الهی و لزوم عمل به آن، بر همه ی مسئولان و کارگزاران نظام مفروض است.

شورای نگهبان به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی، وظیفه حراست از قانون اساسی از طریق تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی با قانون اساسی و ارائه نظرات تفسیری و همچنین حراست از شرع و از طریق تطبیق مصوبات با موازین اسلام را بر عهده دارد.

رییس جمهور محترم چندی پیش گفته بودند که شورای نگهبان باید فقط نظارت کند نه اجرا و همچنین در ادامه ی این سخنان، اولین مجلس شورای اسلامی ایران را بهترین مجلس تاریخ کشور عنوان کرد!، که این موضوع در جای خود، جای تأمل دارد!؟ حال چگونه آقای روحانی با این همه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای روحانی! از زیر سوال بردن شورای نگهبان دلخوریم

آقای روحانی! از زیر سوال بردن شورای نگهبان دلخوریم